Apppels met LimoenGroen logo in het wit
LimoenGroen
News

LimoenGroen scoort een 8,5 in klanttevredenheidsonderzoek

Op alle gebieden van website ontwikkeling, klantcontact tot Drupal beheer beoordelen klanten LimoenGroen positief.

Om de dienstverlening van LimoenGroen nog beter aan te laten sluiten op de klantbehoefte is het van belang om inzicht te krijgen in onze klanten. LimoenGroen wil tevreden klanten. Nu en in de toekomst. Dit zijn de belangrijkste uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek dat is gehouden in maart 2015. Voor meer informatie mail je ons op info@limoengroen.nl

LimoenGroen krijgt gemiddeld een 8,4 van de klanten die hebben deelgenomen aan de enquête! Op alle gebieden van website ontwikkeling tot klantcontact en Drupal support beoordelen klanten LimoenGroen erg positief.

Productaanbod

Klanten waarderen duurzaamheid, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

Grafiek over klanttevredenheid over productaanbod

Beheer en Onderhoud

Klanten zijn tevreden over het beheer en onderhoud door LimoenGroen.

Grafiek over klanttevredenheid over beheer

Dienstverlening & Communicatie

Alle deelnemers gaven aan ‘tevreden’ (46%) tot ‘zeer tevreden’ (54%) te zijn met het klantcontact dat zij hadden en/of hebben met LimoenGroen. Hoe houdt LimoenGroen zich aan de tijdsplanning van het betreffende project? Klanten beoordelen dit van ‘goed’ (38%) tot ‘heel goed’ (46%).

Het onderzoek werd uitgevoerd in Maart 2015. 

Tags