
“Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is onze eerste opdrachtgever. De website die we vijf jaar geleden maakten werken we nog met veel plezier aan. Daar ben ik trots op!”
Baris over het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid, eerste opdrachtgever van LimoenGroen.
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is het voorbeeld van een duurzame website én een duurzame klantrelatie. We zijn in 2011 gestart met de bouw van een nieuwe website. Na vijf jaar is er een nieuwe release en werken we nog met veel plezier samen. Daar ben ik trots op!
De ondernemer
Als ondernemer en partner van LimoenGroen kan ik investeren in de dingen die ik belangrijk vind. En vooral: mijn dromen najagen. We zijn een relatief klein bedrijf en gestaag gegroeid. We willen innovatief zijn, inspelen op veranderingen die plaatsvinden in de maatschappij. Dit houdt in: snel schakelen. Als ik een bepaalde software wil testen, dan schaf ik het aan. Of is er een interessant (Drupal)event? Dan gaan we met het hele bedrijf erheen.
De opdrachtgever
We werken tegenwoordig voor (grote) opdrachtgevers die zelfs mijn grootmoeder kent, zoals Beeld en Geluid, Rijdende Rechter, Gemeentemuseum en Eye Film Instituut. Dat vind ik geweldig! Langzamerhand zijn we aan het groeien met Drupal voor Gemeentes. Eerst Gemeente Venlo, daarna Gemeente Leidschendam-Voorburg. Want toegankelijke websites die voor iedereen goed te gebruiken zijn, juist dát is essentieel voor gemeentes. De boodschap zo helder overbrengen dat iedere inwoner het begrijpt, daar werk ik graag aan mee.

Op pad met LimoenGroen
Bekijk meer verhalen van onze professionals aan het werk bij mooie klanten.

Kom langs en daag ons uit
Beleef hoe het bij ons is op de Duurzame Donderdag.