LimoenGroen Klantonderzoek 2022
Tevreden klanten met goede tips. Gemiddelde score een 8.5!
Als LimoenGroen doen we ons best om te doen wat we beloven. Of dat zo is, beamen onze opdrachtgevers. Met een gemiddelde score van 8,5 zijn de klanten van LimoenGroen best tevreden.
Vragen
Eind 2021 hebben we onze opdrachtgevers gevraagd wat zij van ons vinden. Wat vinden zij van onze samenwerking en onze dienstverlening? En wat is er veranderd in het gebruik van online platformen en websites als gevolg van corona? Dit zijn de uitkomsten van ons klantonderzoek. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? We hebben vragen gesteld die gaan over de websites die wij maakten, de samenwerking en over beheer en ondersteuning. We hebben ook gevraagd naar ervaringen in de afgelopen twee jaar over het gebruik van de websites en online platformen tijdens de COVID pandemie.
Waardering
Onze klanten waarderen voornamelijk:
- Beheer en onderhoud
- Gebruikersgemak
- Kwaliteit
Al onze klanten zouden ons aanbevelen bij collega’s en zakelijke relaties.
Onze scores
Beheer en ondersteuning
Score: een 8.8. “Bij plotselinge problemen (met grote gevolgen), wordt er direct actie ondernomen”
Prijs en kwaliteit verhouding
Score: een 8.0. “Kwalitatief goed, op tijd en binnen budget”.
Know-how
Score: een 9.0. “Het is een combinatie van look & feel en technische werking. We zien dit duidelijk terug in de cijfers”
Samenwerking
Score: een 8.8. “Zeer tevreden. Voor het eerst in mijn 32-jarige loopbaan dat ik een leverancier een 10 geef!”
Feedback
Klanten zeggen over het algemeen dat zij zeer tevreden zijn. Feedback (ook belangrijk!) heeft vooral betrekking op technische communicatie over incidenten. Onze opdrachtgevers hebben ook behoefte aan een reguliere update over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Drupal en technologie. Al onze klanten zouden ons aanbevelen bij zakelijke relaties. Wij zijn best tevreden! :-)
Download rapport
We danken onze klanten voor hun medewerking en waardevolle feedback.