Supercar met FD Gazellen opdruk en vrouw en man in coureurspak

LimoenGroen wint FD Gazellen Award 2019

Ook in 2019 is het LimoenGroen gelukt om een omzetgroei te realiseren van meer dan 20 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Het Financieel Dagblad onderscheidt ons daarom opnieuw met de FD Gazellen 2019

LimoenGroen heeft de afgelopen drie jaar een omzetgroei gerealiseerd van meer dan 20 procent per jaar en daarbij elk jaar een gezonde winst gemaakt. Daarmee behoren we opnieuw  tot snelst groeiende organisaties van Nederland. Sinds 2018 wordt de groei van werknemers (in FTE’s) en de winstgevendheid hierbij meegewogen. De awards worden uitgedeeld door Het Financieele Dagblad, onderdeel van FD Mediagroep. 

LimoenGroen werkt met veel energie, kennis en expertise aan digitale projecten voor gave merken als Veilig Verkeer Nederland en Naturalis. We gebruiken hierbij open source en onze websites zijn toegankelijk voor iedereen, ongeacht lichamelijke, visuele of technische beperking. Daarmee kunnen aanzienlijk meer mensen onze websites gebruiken. De FD Gazellen Award 2019 is de tweede op rij, wat bewijst dat onze Agile aanpak en persoonlijke kernwaarden door onze opdrachtgevers wordt gewaardeerd. 

"Wij zijn een club mensen die geloven dat een betere wereld bij jezelf begint. We vinden het belangrijk om vooral te doen waar wij in geloven. Dat spreekt onze opdrachtgevers (gelukkig)  aan. Een circulair ecosysteem (open source) en inclusieve benadering (toegankelijkheid) maakt de wereld beter. Het winnen van prijzen als de Dutch Interactive Award en Splash Awards is een bevestiging dat die persoonlijke filosofie bijdraagt aan het succes van ons bureau."

— Imre Gmelig Meijling, Commercieel Directeur LimoenGroen

 

Afbeelding: ©Het Financieele Dagblad